Ανάστατοι είναι οι Στρατιωτικοί απο έγγραφο που κατέθεσε το υπουργείο Οικονομικών
στο Συμβούλιο της Επικρατείας στις 16 Μαρτίου του 2015 και στο οποίο
αναφέρει πως ”τυχόν περαιτέρω αύξηση των αποδοχών και συντάξεων των
στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και
των Σωμάτων Ασφαλείας θα έθετε σε σοβαρό κίνδυνο τον δημοσιονομικό
προγραμματισμό της χώρας, τόσο για την επίτευξη των δημοσιονομικών
στόχων του Προϋπολογισμού του 2014 και του 2015, όσο και του ΜΠΔΣ (όπως αυτό εγκρίθηκε με το ν. 4263/2014) για τα επόμενα οικονομικά έτη 2016-2018”.
Ουσιαστικά αυτό το έγγραφο σημαίνει πως οι Στρατιωτικοί δεν θα δικαιωθούν ούτε με την νέα κυβέρνηση ενώ εντύπωση προκαλεί και η αναφορά στο έγγραφο στις αποδοχές των Στελεχών των ΕΔ και Σωμάτων Ασφαλείας για τους οποίους αναφέρεται πως οι μέσες σταθμισμένες μηνιαίες αποδοχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας ανέρχονται πλέον στο ποσό των 1825 ευρώ περίπου, ενώ για τους αμειβόμενους σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο ανέρχονται στο ποσό των 1550 ευρώ περίπου (15% μεσοσταθμική διαφορά).
Κάτι που δημιουργεί εύλογο προβληματισμό για το αν επέρχεται αντί για αύξηση μείωση στις αποδοχές των Στρατιωτικών!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Σε ανακοίνωση της η ΠΟΕΣ σημειώνει: «Η Ομοσπονδία μας θεωρεί ότι το ανωτέρω έγγραφο δεν αντανακλά τη βούληση των πολιτικών προϊσταμένων του Υπουργείου Οικονομικών, καθόσον δεν φέρει την υπογραφή του οικείου Υπουργού αλλά συνεχίζει να αντλεί επιχειρηματολογία και να στηρίζεται σε μνημονιακές διατάξεις, οι οποίες τουλάχιστον ως διακήρυξη έχουν αποταχθεί από τη σημερινή Κυβέρνηση και αναμένεται η κατάργησή τους στην πράξη».
Σε κάθε περίπτωση πάντως η ημερομηνία του εγγράφου με σαφήνεια δηλώνει πως η αποστολή του έγινε πολύ μετά τις εκλογές…
Διαβάστε την πλήρη ανακοίνωση της ΠΟΕΣ
Με το υπ΄ αριθμ. πρωτ. 2/17317/ΔΕΠ/12-3-2015 έγγραφό της, η Διεύθυνση Εισοδηματικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών, απευθυνόμενη στο Συμβούλιο της Επικρατείας, καταθέτει τις απόψεις της επί της αιτήσεως ακυρώσεως, που κατέθεσε η Ομοσπονδία μας, της υπ΄ αριθμ. οικ.2/88371/ΔΕΠ/17-11-2014 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας, Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας & Αιγαίου (ΦΕΚ τ. Β’ 3093/18-11-2014) «Καταβολή αναπροσαρμοσμένων αποδοχών και συντάξεων, καθώς και διαφοράς αποδοχών και συντάξεων προς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, εν ενεργεία και συνταξιούχους», με την οποία ρυθμίζεται ο τρόπος και χρόνος καταβολής των διαφορών αποδοχών που προκύπτουν από την εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 86 του ν. 4307/2014 για τα χρονικά διαστήματα από 1-08-2012 έως 30-06-2014 και από 1-07-2014 έως 30-11-2014, καθ’ ό μέτρο αφορά την καταβολή των διαφορών αποδοχών των εν ενεργεία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και η οποία (αίτηση ακύρωσης) δικάζεται αύριο Παρασκευή 03-4-2015 ενώπιον της Ολομελείας του ΣτΕ.
Μεταξύ των άλλων η ανωτέρω Διεύθυνση: “ισχυρίζεται ότι η Πολιτεία συμμορφούμενη με την υπ΄ αριθμ. 2193/2014 απόφαση της Ολομελείας του ΣτΕ, αφού έλαβε υπόψη την τρέχουσα δημοσιονομική κατάσταση και τις υποχρεώσεις της χώρας που απορρέουν από το εφαρμοζόμενο Πρόγραμμα Οικονομικής Πολιτικής, προέβη με τις διατάξεις του άρθρου 86 του ν.4307/2014 (ΦΕΚ Α΄/246) σε αναδρομική, από 1.08.2012, αύξηση των αποδοχών και συντάξεων των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Αασφαλείας.
Το μέγεθος δε της χορηγηθείσας αύξησης καθορίστηκε από τα δημοσιονομικά περιθώρια, την ανάγκη επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων που είχαν τεθεί για το έτος 2014 αλλά και τα επόμενα οικ. έτη του ΜΠΔΣ, τους περιορισμούς που τίθενται από το διεθνές χρηματοδοτικό περιβάλλον στο οποίο η χώρα δραστηριοποιείται και εντός του οποίου η ροή χρηματοδότησης δανειακών κεφαλαίων προς τη χώρα είναι καθορισμένη και υπό αυστηρές προϋποθέσεις για τα επόμενα οικονομικά έτη.
Είναι προφανές ότι τυχόν περαιτέρω αύξηση των αποδοχών και συντάξεων των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων θα έθετε σε σοβαρό κίνδυνο τον δημοσιονομικό προγραμματισμό της χώρας, τόσο για την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων του Προϋπολογισμού του 2014 και του 2015, όσο και των στόχων του ΜΠΔΣ για τα επόμενα οικονομικά έτη 2016 – 2018.
Η ως άνω αύξηση των αποδoχών δεν έρχεται σε αντίθεση με το “δεδικασμένο” της υπ΄ αριθμ. 2193/2014 απόφασης της Ολομελείας του ΣτΕ, όπως εσφαλμένα ισχυρίζεται η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών”.
Η Ομοσπονδία μας θεωρεί ότι το ανωτέρω έγγραφο δεν αντανακλά τη βούληση των πολιτικών προϊσταμένων του Υπουργείου Οικονομικών, καθόσον δεν φέρει την υπογραφή του οικείου Υπουργού αλλά συνεχίζει να αντλεί επιχειρηματολογία και να στηρίζεται σε μνημονιακές διατάξεις, οι οποίες τουλάχιστον ως διακήρυξη έχουν αποταχθεί από τη σημερινή Κυβέρνηση και αναμένεται η κατάργησή τους στην πράξη.
Έχουμε εμπιστοσύνη στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, ο οποίος με την υπ΄ αριθμ. Φ.900α/315/14220/13-3-2015 απάντησή του σε ερώτηση βουλευτών, κατά τη διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου, αφού ζήτησε συγνώμη από τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων αφενός για την οικονομική επίθεση που δέχθηκαν και αφετέρου για τη μη συμμόρφωση της προηγούμενης κυβέρνησης στην εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων προκειμένου να αποκατασταθούν οι αδικίες, τόνισε ότι, σε κάθε περίπτωση αποτελεί δέσμευση της κυβέρνησης να εφαρμοσθεί η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και να δικαιωθεί το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ωστόσο, όλα θα κρθούν από τη στάση που θα αναπτύξουν οι Νομικοί Σύμβουλοι του Κράτους που θα εκπροσωπήσουν, κατ΄ εντολή τους, τους συναρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης, τόσο τον Υπουργό Οικονομικών (στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει ο καθορισμός και η ρύθμιση θεμάτων μισθοδοτικού περιεχομένου) όσο και των: Υπουργού Εθνικής Άμυνας (για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων), Υπουργού Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη (για τους υπηρετούντες στην ΕΛ.ΑΣ) και Υπουργού Ναυτιλίας & Αιγαίου (για τους υπηρετούντες στο Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ.), κατά την παρουσία τους στην αυριανή (03-4-2015) ακροαματική διαδικασία ενώπιον του ΣτΕ…
Κ.Α.
ΠΗΓΗ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΚΒΚ:
Η σύγκριση των μέσων μισθολογίων που επιχειρείται από το ΥΠΟΙΚ, έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με το αιτιολογικό της απόφασης του ΣτΕ, αφού επιμένει να συγκρίνει ανόμοια.
Αυτό το γεγονός αποδεικνύει ότι οι "υπηρεσιακοί εγκέφαλοι" του ΥΠΟΙΚ στερούνται και σεβασμού προς τις τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις και στοιχειώδους αντιλήψεως της ανομοιότητας του συνήθους ΔΥ (όπως η αφεντιά τους) με το Στρατιωτικό...
Δεν είναι λοιπόν απορίας άξιες οι εισηγήσεις τους στο ρού της Ιστορίας... ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ Η ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ, αφού απροκάλυπτα επιχειρούν το "...αν αυτοί, τότε κι εμείς..."
Ουσιαστικά αυτό το έγγραφο σημαίνει πως οι Στρατιωτικοί δεν θα δικαιωθούν ούτε με την νέα κυβέρνηση ενώ εντύπωση προκαλεί και η αναφορά στο έγγραφο στις αποδοχές των Στελεχών των ΕΔ και Σωμάτων Ασφαλείας για τους οποίους αναφέρεται πως οι μέσες σταθμισμένες μηνιαίες αποδοχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας ανέρχονται πλέον στο ποσό των 1825 ευρώ περίπου, ενώ για τους αμειβόμενους σύμφωνα με το ενιαίο μισθολόγιο ανέρχονται στο ποσό των 1550 ευρώ περίπου (15% μεσοσταθμική διαφορά).
Κάτι που δημιουργεί εύλογο προβληματισμό για το αν επέρχεται αντί για αύξηση μείωση στις αποδοχές των Στρατιωτικών!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Σε ανακοίνωση της η ΠΟΕΣ σημειώνει: «Η Ομοσπονδία μας θεωρεί ότι το ανωτέρω έγγραφο δεν αντανακλά τη βούληση των πολιτικών προϊσταμένων του Υπουργείου Οικονομικών, καθόσον δεν φέρει την υπογραφή του οικείου Υπουργού αλλά συνεχίζει να αντλεί επιχειρηματολογία και να στηρίζεται σε μνημονιακές διατάξεις, οι οποίες τουλάχιστον ως διακήρυξη έχουν αποταχθεί από τη σημερινή Κυβέρνηση και αναμένεται η κατάργησή τους στην πράξη».
Σε κάθε περίπτωση πάντως η ημερομηνία του εγγράφου με σαφήνεια δηλώνει πως η αποστολή του έγινε πολύ μετά τις εκλογές…
Διαβάστε την πλήρη ανακοίνωση της ΠΟΕΣ
Με το υπ΄ αριθμ. πρωτ. 2/17317/ΔΕΠ/12-3-2015 έγγραφό της, η Διεύθυνση Εισοδηματικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών, απευθυνόμενη στο Συμβούλιο της Επικρατείας, καταθέτει τις απόψεις της επί της αιτήσεως ακυρώσεως, που κατέθεσε η Ομοσπονδία μας, της υπ΄ αριθμ. οικ.2/88371/ΔΕΠ/17-11-2014 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας, Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας & Αιγαίου (ΦΕΚ τ. Β’ 3093/18-11-2014) «Καταβολή αναπροσαρμοσμένων αποδοχών και συντάξεων, καθώς και διαφοράς αποδοχών και συντάξεων προς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, εν ενεργεία και συνταξιούχους», με την οποία ρυθμίζεται ο τρόπος και χρόνος καταβολής των διαφορών αποδοχών που προκύπτουν από την εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 86 του ν. 4307/2014 για τα χρονικά διαστήματα από 1-08-2012 έως 30-06-2014 και από 1-07-2014 έως 30-11-2014, καθ’ ό μέτρο αφορά την καταβολή των διαφορών αποδοχών των εν ενεργεία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και η οποία (αίτηση ακύρωσης) δικάζεται αύριο Παρασκευή 03-4-2015 ενώπιον της Ολομελείας του ΣτΕ.
Μεταξύ των άλλων η ανωτέρω Διεύθυνση: “ισχυρίζεται ότι η Πολιτεία συμμορφούμενη με την υπ΄ αριθμ. 2193/2014 απόφαση της Ολομελείας του ΣτΕ, αφού έλαβε υπόψη την τρέχουσα δημοσιονομική κατάσταση και τις υποχρεώσεις της χώρας που απορρέουν από το εφαρμοζόμενο Πρόγραμμα Οικονομικής Πολιτικής, προέβη με τις διατάξεις του άρθρου 86 του ν.4307/2014 (ΦΕΚ Α΄/246) σε αναδρομική, από 1.08.2012, αύξηση των αποδοχών και συντάξεων των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Αασφαλείας.
Το μέγεθος δε της χορηγηθείσας αύξησης καθορίστηκε από τα δημοσιονομικά περιθώρια, την ανάγκη επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων που είχαν τεθεί για το έτος 2014 αλλά και τα επόμενα οικ. έτη του ΜΠΔΣ, τους περιορισμούς που τίθενται από το διεθνές χρηματοδοτικό περιβάλλον στο οποίο η χώρα δραστηριοποιείται και εντός του οποίου η ροή χρηματοδότησης δανειακών κεφαλαίων προς τη χώρα είναι καθορισμένη και υπό αυστηρές προϋποθέσεις για τα επόμενα οικονομικά έτη.
Είναι προφανές ότι τυχόν περαιτέρω αύξηση των αποδοχών και συντάξεων των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων θα έθετε σε σοβαρό κίνδυνο τον δημοσιονομικό προγραμματισμό της χώρας, τόσο για την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων του Προϋπολογισμού του 2014 και του 2015, όσο και των στόχων του ΜΠΔΣ για τα επόμενα οικονομικά έτη 2016 – 2018.
Η ως άνω αύξηση των αποδoχών δεν έρχεται σε αντίθεση με το “δεδικασμένο” της υπ΄ αριθμ. 2193/2014 απόφασης της Ολομελείας του ΣτΕ, όπως εσφαλμένα ισχυρίζεται η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών”.
Η Ομοσπονδία μας θεωρεί ότι το ανωτέρω έγγραφο δεν αντανακλά τη βούληση των πολιτικών προϊσταμένων του Υπουργείου Οικονομικών, καθόσον δεν φέρει την υπογραφή του οικείου Υπουργού αλλά συνεχίζει να αντλεί επιχειρηματολογία και να στηρίζεται σε μνημονιακές διατάξεις, οι οποίες τουλάχιστον ως διακήρυξη έχουν αποταχθεί από τη σημερινή Κυβέρνηση και αναμένεται η κατάργησή τους στην πράξη.
Έχουμε εμπιστοσύνη στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, ο οποίος με την υπ΄ αριθμ. Φ.900α/315/14220/13-3-2015 απάντησή του σε ερώτηση βουλευτών, κατά τη διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου, αφού ζήτησε συγνώμη από τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων αφενός για την οικονομική επίθεση που δέχθηκαν και αφετέρου για τη μη συμμόρφωση της προηγούμενης κυβέρνησης στην εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων προκειμένου να αποκατασταθούν οι αδικίες, τόνισε ότι, σε κάθε περίπτωση αποτελεί δέσμευση της κυβέρνησης να εφαρμοσθεί η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και να δικαιωθεί το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ωστόσο, όλα θα κρθούν από τη στάση που θα αναπτύξουν οι Νομικοί Σύμβουλοι του Κράτους που θα εκπροσωπήσουν, κατ΄ εντολή τους, τους συναρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης, τόσο τον Υπουργό Οικονομικών (στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει ο καθορισμός και η ρύθμιση θεμάτων μισθοδοτικού περιεχομένου) όσο και των: Υπουργού Εθνικής Άμυνας (για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων), Υπουργού Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη (για τους υπηρετούντες στην ΕΛ.ΑΣ) και Υπουργού Ναυτιλίας & Αιγαίου (για τους υπηρετούντες στο Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ.), κατά την παρουσία τους στην αυριανή (03-4-2015) ακροαματική διαδικασία ενώπιον του ΣτΕ…
Κ.Α.
ΠΗΓΗ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΚΒΚ:
Η σύγκριση των μέσων μισθολογίων που επιχειρείται από το ΥΠΟΙΚ, έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με το αιτιολογικό της απόφασης του ΣτΕ, αφού επιμένει να συγκρίνει ανόμοια.
Αυτό το γεγονός αποδεικνύει ότι οι "υπηρεσιακοί εγκέφαλοι" του ΥΠΟΙΚ στερούνται και σεβασμού προς τις τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις και στοιχειώδους αντιλήψεως της ανομοιότητας του συνήθους ΔΥ (όπως η αφεντιά τους) με το Στρατιωτικό...
Δεν είναι λοιπόν απορίας άξιες οι εισηγήσεις τους στο ρού της Ιστορίας... ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ Η ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ, αφού απροκάλυπτα επιχειρούν το "...αν αυτοί, τότε κι εμείς..."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.