29 Δεκεμβρίου 2015

Τι αντιμετωπίζουν κάποια «παιδιά μπάτσων» (δυστυχώς …)


28 Δεκεμβρίου, 2015
Τι αντιμετωπίζουν κάποια «παιδιά μπάτσων» (δυστυχώς …)
Αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα policenet.gr:
Σήμερα το πρωί λάβαμε μία ομολογουμένως ξεχωριστή επίστολή από αναγνώστρια του policenet.gr την οποία και σας παρουσιάζουμε.
«Καλή σας ημέρα και χρόνια πολλά να έχετε με υγεία
Ονομάζομαι Ευαγγελία και εργάζομαι πάνω από 20 χρόνια ως δασκάλα σε δημοτικό σχολείο.
Πριν από περίπου έναν μήνα έγινε ένα περιστατικό στην τάξη μου, το οποίο και θα ήθελα να δημοσιοποιήσω, μέσα από την δική σας ιστοσελίδα, μιας και όπως με πληροφόρησαν ασχολήστε με θέματα που άπτονται των Αστυνομικών και των οικογενειών τους.
Ένα πρωί λοιπόν και ενώ είχαν περάσει οι μισές διδακτικές ώρες της ημέρας, ένα από τα αγόρια της τάξης ο Γιώργος (διευκρινίζω ότι δεν είναι το αληθινό του όνομα, αλλά δεδομένου ότι πρόκειται για ανήλικο παιδί, θα ήθελα να μην τον εκθέσω στο διαδύκτιο) διέκοψε το μάθημα και μου ζήτησε να καλέσω τη μητέρα του, ώστε να φύγει άμεσα.
Το συγκεκριμένο άγόρι, θέλω να διεκρινίσω ότι είναι ένα από τα πιο συνεργάσιμα και ευγενικά παιδιά της τάξης μου και ουδέποτε φέτος αλλά και την προηγούμενη χρονιά που τον είχα δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Ως εκ τούτου, με ανησύχησε η συμπεριφορά του και εξαιτίας της επιμονής του να φύγει αλλά και της άρνησης του να μου εξηγήσει, κάλεσα τη μητέρα του, με τη βοήθεια της Διευθύντριας μας, ώστε να έρθει να τον πάρει.
Να σας πω την αλήθεια πιο πολύ ανησύχησα μήπως ο «Γιώργος» αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας.
Όταν η μητέρα του έφτασε στο σχολείο περίπου 25 λεπτά αργότερα, συνόδευσα τον «Γίωργο» έξω από την Τάξη και με το που βγήκαμε το παιδί, εμφανώς αναστατωμένο είπε στη μητέρα του ότι ήθελε να φύγει αμέσως και να φροντίσουμε ώστε να αλλάξει και Τάξη.
Στην ερώτηση της μητέρας του τι είχε συμβει ο «Γιώργος» απάντησε πως τα άλλα παιδιά έβριζαν την μητέρα του αλλά και τον πατέρα του επειδή είναι Αστυνομικοί. Μάλιστα ανέφερε και μπροστά μου τι του είπαν και πράγματι πρόκειται για χυδαίες και σκληρές κουβέντες (συγχωρήστε με αλλά δεν θα ήθελα να τις μνημονεύσω)
Γιατί σας τα γράφω όλα αυτά;
Η αντίδραση της μητέρας του «Γιώργου» (που είναι Αστυνομικός κοντινού Αστυνομικού Τμήματος) ήταν κάτι που μέχρι τώρα δεν έχω ξανα δει από μητέρα σε ανάλογη περίσταση.
Δεν απευθύνθηκε καθόλου σε εμένα για να μου ζητησει το λόγο για όσα έγιναν.
Δεν έχασε την ψυχραιμία της και σε καμία περίπτωση δεν παραφέρθηκε.
Έπιασε το γιο της από τους ώμους και τον ρώτησε με σοβαρότητα αν εκείνος αντέδρασε άσχημα στα όσα είχε υποστεί.
Όταν ο «Γιώργος» της απάντησε ότι δεν αναμείχθηκε σε κανένα καβγά, τότε εκείνη τον αγκάλιασε και του ζήτησε  μπροστά μου να αντιμετωπίσει την κατάσταση με ευγένεια και γεναιότητα.
Του είπε πως οι συμμαθητές του είναι νεαρά παιδιά που λένε μόνο ότι ακούνε από μεγαλύτερους σε ηλικία και πως σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να χαλάσει τις φιλίες του για λόγια της στιγμής.
Του ζήτησε τέλος να τους αγνοήσει και να ξεχάσει ότι έγινε, λέγοντας του ότι δεν πρέπει ποτέ να τα παρατάει στην πρώτη δυσκολία.
Ο «Γιώργος» εκείνη την ημέρα έφυγε νωρίτερα, όμως την επόμενη ημέρα ήταν κανονικά στο μάθημα μας και ουδέποτε με απασχόλησε για το θέμα αυτο.
Σας παρααλω να δημοσιοποιήσετε τα όσα σας γραφω, δεδομένου ότι αφενός πρόκειται για μία περίπτωση σχολικού εκφοβισμού που πρέπει να αναδειχθεί και αφετέρου πρόκειται για μία υποδειγματική αντιμετώπιση του πρόβλήματος τόσο από τη μητέρα όσο και από τον νεαρο μου μαθητή, ο οποίος έδειξε σπάνια ωριμότητα για την ηλικία του, την περίοδο που ακολούθησε μετά το συμβάν που σας περιέγραψα.
Να σας πω τέλος ότι για το συμβάν ενημερώθηκε και η Διευθύντρια του σχολείου μας και ότι και με τους δύο γονείς του «Γιώργου» είμαστε σε σχεδόν καθημερινή διακριτική επικοινωνία, ώστε να προλάβουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (για το παιδί) ανάλογες καταστάσεις.
Σας διευκρινίζω ότι και οι δύο γονείς του «Γιώργου» γνωρίζουν ότι σας στέλνω την παρούσα επιστολή και έχω την έγκριση τους και όπως σας είπα και παραπάνω το αληθινό όνομα του μαθητή είναι άλλο από αυτό που σας γράφω.
Το επίθετο μου και το κινητό μου είναι στη διάθεση σας, όμως θα παρακαλούσα να μην δημοσιοποιηθούν.
Σας ευχριστώ πολύ»

Σχόλιο του Policenet.gr:
Τελικά bullying δεν δέχονται μόνο οι Αστυνομικοί, αλλά δυστυχώς υπάρχουν φορές που το δέχονται και τα παιδιά τους ….
Τελικά αξιοθαύμαστο θάρρος δεν έχουν μόνο οι Αστυνομικοί, αλλά ευτυχώς ξέρουν να το «διδάσκουν» και στα παιδιά τους …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.