Συντάχθηκε |
Δευτέρα, 07 Δεκέμβριος 2015 00:01 |
Αναφορικά με το νέο ασφαλιστικό, που προτίθεται στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, να καταθέσει η Κυβέρνηση και κατόπιν συνεχων αλληλοενημερώσεων που είχαμε με έγκριτους εργατολόγους, αλλά και ειδικούς συμβούλους ασφαλιστικών φορέων, το συμπέρασμα που μπορούμε να εξάγουμε είναι πως, το νέο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό σύστημα, περαν της δημιουργίας ενός κυρίου ενιαίου φορέα-ταμείου ασφάλισης, επικεντρώνεται ουσιαστικά, στις ηλικίες συνταξιοδότησης, στους χρόνους εργασίας και στα νέα ποσοστά αναπλήρωσης, αφου τα όρια ηλικίας έχουν φτάσει στα ανώτατα επιθυμητά (για την εκάστοτε Κυβέρνηση και τους θεσμούς) και δη για τους Στρατιωτικούς (στελέχη Ε.Δ. & Σ.Α., σύμφωνα με το ν. 2084/92), επιπεδα !!!.Έτσι δυστυχώς, φαίνεται πως επαληθεύουνται οι φόβοι μας πως η συγκεκριμένη στοχοποίηση (με αναδρομικότητα), θα αφορά κατά βαση στους 120.000 και πλέον συνταξιούχους Στρατιωτικούς, οι οποίοι προβλέπεται να δουν : -Την αναπροσαρμογή του ποσοστού αναπλήρωσης (62% ή 55% ?) των συνταξίμων αποδοχών τους (πλεόν θα γινεται λόγος για το κομμάτι της "αναλογικής" σύνταξης) σε πολύ χαμηλότερα επιπεδα απο τα σημερινά προβλεπόμενα του ΠΔ 169/2007, οπως διαμορφωθηκαν με τον ν.3029/02. Ποσοστά επανυπολογισμού, που θα κυμαίνονται από 0,7% για τα πρωτα 15 έτη , έως 1,2% για τα 40 έτη (συνυφασμένα πάντα με την ηλικία αποχώρησης). Οι πληροφορίες μας επίσης κάνουν λόγο, για το έτος 2016, τη θέσπιση της "προσωπικής διαφοράς" στις συντάξιμες αποδοχές, η οποια όμως αναμένεται απο 1-1-2017, να εξαλειφθεί εντελώς. -Τη (συν)άθροιση με την "εθνική" (βασική) σύνταξη των 384 ευρω, που ο υπολογισμός της όπως φαινεται θα εξαρτάται και αυτός απο την εξάντληση των προαπαιτουμένων ετών παραμονής και προβλεπόμενης ηλικίας. Και εδω έρχονται και γεννιούνται τα ερωτήματα και κατά πόσον, οι συγκεκριμένες προτάσεις-προβλέψεις, έχουν λάβει υπόψιν το γεγονός πως το ασφαλισιτικό καθεστώς των Στρατιωτικών, είναι τουλάχιστον έως σήμερα, ιδιόμορφο και δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο του Δημοσίου ή του Ιδιωτικού τομέa, καθόσον : α) Η ασφάλιση τους και η καταβολή των προβλεπομένων ασφαλιστικών τους εισφορών, αρχίζει από το 18ο έτος της ηλικίας τους (και σε καποιους παλαιότερους ακόμα νωρίτερα). β) Οι περισσότεροι Στρατιωτικοί αποστρατεύουνται-συνταξιοδοτουνται, με υπαιτιότητα της Υπηρεσίας και όχι με δική τους επιθυμία. γ) Ακόμα και εαν εξαντλήσουν την προβλεπόμενη 40ετία με το νέο ασφαλιστικό ή τα 25-40 χρόνια παραμονής στο στράτευμα με το παλαιό, θα φθάσουν στο όριο του 58ου έτους της ηλικίας του, που θα υπολειπεται απο τα προτεινόμενα στο νεο ασφαλιστικό, όρια, για τους επανυπολογισμούς και τον μη καταλογισμό "πέναλτυ",του 62ου ή 67ου έτους της ηλικίας, του ασφαλισμένου. δ) Ακόμα και οι Στρατιωτικοί που αποχώρησαν από το στράτευμα με αίτησή τους, (εν γνώσει τους πως θα εισπράξουν πολυ μικρότερες συντάξιμες αποδοχές & κάνοντας χρήση του νόμιμου και συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματός τους), πριν τη συμπλήρωση 35ετίας ή 40ετίας, ακόμα λοιπόν και αυτοι, που έχουν υποστεί "μαρτυρικές" κρατήσεις μέχρι σήμερα, δεν δύναται να συμπεριληφθούν σε αυτους που συνταξιοδοτήθηκαν πρόωρα και να υποστουν τις μέγιστες των συνεπειών, με αναδρομικότητα μάλιστα.Γιατι δεν πρέπει να μας διαφεύγει της προσοχής, πως πολλοι εξ αυτων αποχώρησαν με 6μηνα επικινδυνότητας (πτητικά-καταδυτικά κλπ), που προσμετρούσαν ως διπλάσιος συνταξιμος χρόνος , σαν τα βαρέα και ανθυγιεινά των λοιπών ασφαλιστικών φορέων. Αναμένουμε λοιπόν από τα συναρμόδια Υπουργεια, Εθνικής Άμυνας, Εργασίας και Οικονομικών και προτου το νέο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό, δοθεί στη δημοσιότητα και προς δημόσια διαβούλευση των συμπολιτών μας, να λάβουν σοβαρά υπόψη, τις ανωτέρω παραμέτρους και να υπάρξει σχετική "προβλεψη" για το καθεστως των Στρατιωτικών. Πρόβλεψη εφάμιλλη του νομοθέτη που τοσα χρόνια είχε αποτυπώσει στην οικεια νομοθεσία και όπως οι προσφατες αποφασεις του ΣτΕ και της Ολομελείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατέδειξαν,αναγνωρίζοντας διαχρονικά τις ιδιαίτερες εργασιακές συνθήκες και την επικινδυνότητα του περιβάλλοντος εμπλοκής των στελεχών των ΕΔ και ΣΑ (οπλικά συστήματα, πυρομαχικά, πτήσεις, καταδύσεις, βολές και ασκήσεις με πραγματικά πυρά, αναχαιτίσεις, «θερμά» επεισόδια, ασφάλεια συνόρων, κλπ) θέσπιζοντας ειδικό καθεστώς & διαχωρίζοντας τις στρατιωτικές συντάξεις από τις υπόλοιπες του Δημοσίου. Γ.ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ Πρόεδρος ΣΑ/ΣΣΑΣ ====================== ΠΗΓΗ |
""...άνδρες μεν πόλεις, ου τείχη, ουδέ νήες ανδρών κεναί..."" (Θουκυδίδης Ολόρου Αλιμούσιος)
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ
- Home
- ΕΑΑΣ
- ΕΜΕΙΣ
- FACEBOOK (σελίδα)
- FACEBOOK (ομάδα)
- LINKS
- ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
- ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- ΙΣΤΟΡΙΚΑ
- ΚΑΑΥΛ
- ΛΑΦ
- ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ
- ΜΤΣ
- ΜΟΥΣΕΙΑ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΗΜΑΘΙΑΣ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
- Πρατήρια
- ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΙΣ
- ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ/ ΔΕΛΤΙΑ
- 424 ΓΣΝΕ
05 Ιανουαρίου 2016
Κρούομε τον κώδωνα του κινδύνου, προς πάσα κατεύθυνση (Γιάννης Αντωνιάδης)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.