26 Ιανουαρίου 2020

ΨΗΦΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ 23 ΦΕΒ 2020

Δημοσιεύω όπως την έλαβα, ηλεκτρονική επιστολή του συμμαθητή μου Ανχη εα (ΠΖ-ΕΔ) Άρη-Γεωργίου Κουτρή, που απευθύνθηκε αρχικά στους συμμαθητές του τάξεως 1980 της ΣΣΕ και με την άδειά του δημοσιεύω εδώ, δεδομένου οτι συμφωνώ απόλυτα με τις εκφραζόμενες απόψεις του.
Κων. Β. Κωνσταντάρας

~ ~ ~



Αγαπητοί συμμαθητές,

Με την ευκαιρία των επερχόμενων εκλογών της ΕΑΑΣ (23/2/2020), θα ήθελα να σας πω 2 λόγια, γιατί νομίζω ότι πρέπει να ψηφίζουμε όλοι, ΟΛΟΙ, ΟΛΟΙ.

Κατ’ αρχήν, αν και απόστρατος από νωρίς, ξεκίνησα να ψηφίζω, όταν ο Βασίλης Ροζής έβαλε πρώτη φορά υποψηφιότητα για Αντιπρόεδρος, σαν χάρη προς τον συμμαθητή. Ήδη βέβαια, είχαν δημιουργηθεί (προφανώς λόγω κρίσης) οι διάφορες οργανώσεις ΑΚΙΣ, ΠΟΣ, ΣΥΣΜΕΔ, κλπ, οπότε είχαμε αρχίσει να θορυβούμαστε.

Προχθές, μου είπε ένας φίλος (ΣΣΕ 1984), πολύ απλά και πολύ ”συμφεροντολογικά”, ότι η ΕΑΑΣ βοηθάει ώστε να μπορούν τα μέλη μας να πηγαίνουν σε Πρατήρια, Λέσχες, ΚΑΑΥ και γενικά να μην χάνεται η επαφή με τα όποια πλεονεκτήματα έχουμε σαν στρατιωτικοί… Ας μην τα υποτιμάμε όλα, διότι εάν κάποιος δεν “γκρινιάζει” για όλα αυτά, κάποια στιγμή θα χαθούν… (δείτε πώς σιγά - σιγά μειώνεται η επιρροή μας στα Στρ. Νοσοκομεία και το ΝΙΜΤΣ)! Αυτό είναι στα “επιφανειακά” οφέλη!

Ξέρουμε όμως, ότι κάνει έργο πολύ ουσιαστικότερο και θα αναφέρω τον αγώνα που έκανε πρόσφατα για τις χήρες, που δεν πρέπει να υποτιμάμε… Αυτό είναι στα “ουσιαστικά” οφέλη!

Αυτό όμως που είναι το σημαντικότερο και το είχα υποτιμήσει, είναι η αίσθηση της δύναμης που μπορεί να δείξει, όταν υπάρχει καθολική συμμετοχή. Τα επιτελεία των κομμάτων (μου είπε ο φίλος - εμφανώς πιο ψαγμένος από μένα), δεν βλέπουν ΕΑΑΣ κλπ, βλέπουν και μετράνε ΠΟΣΗ επιρροή έχει, δηλαδή, άλλο να βγει Πρόεδρος με 3.000 ψήφους και άλλο με 50.000 ψήφους και φαντάσου να έβγαινε με 100.000 ψήφους… Αυτό είναι στα οφέλη “προοπτικής"!

Αυτό με προβλημάτισε και αποφάσισα να στείλω αυτό το μήνυμα, για τους συμμαθητές και συναδέλφους που ακόμη λένε: “Τί να μας κάνει η ΕΑΑΣ;”

Μια μέρα λοιπόν, μια Κυριακή, ας πάμε να ψηφίσουμε και να πιούμε μετά τον καφέ μας, όπως κάναμε τις 2 τελευταίες εκλογές στη Θεσσαλονίκη…

Δεν ξέρω πώς, δεν ξέρω εάν, δεν ξέρω ποιός αλλά πιστεύω, ότι είναι ένα ακόμη όπλο (τόξο; τυφέκιο; πολυβόλο; πυρηνικό;), που πρέπει να χησιμοποιήσουμε!!!

Τα παραπάνω δεν αφορούν την συμμετοχή του αδελφού μου… Εννοείται ότι θα στηρίξω τον αδελφό μου, όπως στήριξα τον Βασίλη! Ψηφίστε όποιον θέλετε, αλλά ΨΗΦΙΣΤΕ!!!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΑΑΣ


Ένα ακόμη θέμα που έθιξε σε προσωπική συζήτηση ένας αγαπητός συμμαθητής, αφορά την αλλαγή του νόμου, ώστε να μπορεί ένας οποιοσδήποτε απόστρατος να διεκδικήσει την Προεδρία & όχι κάτοικος Αθηνών & Υποστράτηγος+. Δεν ξέρω βέβαια όλη την ιστορία του πώς προέκυψε…, αλλά θα σας πω τις σκέψεις μου απλοϊκά!!!

Φαντάζομαι, ότι πρέπει να είναι κάτοικος Αθηνών, για να μην υπάρχουν έξοδα κίνησης, από λεφτά που δεν διατίθενται… (όχι δεν υπάρχουν, δεν δίατίθενται)!!!

Για το “Ανώτατος", έχω την παρακάτω άποψη:

Όταν κάποιος έρχεται σε επαφή με Νομάρχες, Δημάρχους, Υπουργούς κλπ, καλώς ή κακώς επηρρεάζει, όταν έχει τίτλο.

Εδώ τα ΜΜΕ ασχολούνται με τους κοπρίτες της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας. Αυτό, πρέπει να γίνει κατανοητό, όχι επειδή είναι σωστό, δίκαιο κλπ, αλλά διότι έτσι λειτουργεί η δύναμη επιρροής στη σημερινή κοινωνία.

Καμμιά σχέση με την αξία οποιουδήποτε συναδέλφου. Γνωρίζουμε ότι υπήρξαν υπαξιωματικοί, πολύ καλύτεροι και σε γνώσεις και σε ήθος και σε επαγγελματισμό, από τους περισσότερους από εμάς. Ειδικά στις Ειδικές Δυνάμεις είμασταν σαν αδέλφια. Πχ εγώ θεωρώ, ότι είμαι καλύτερος από το 95% των στρατηγών (συγνώμη συμμαθητές στρατηγοί), αλλά σε μια δημόσια συζήτηση, ΔΕΝ είμαι στρατηγός, είμαι Ανχης εα.

Άρα έχω μειωμένη αποδοχή του κοινού & κυρίως αυτών που παίρνουν αποφάσεις που μας επηρρεάζουν, δηλαδή ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ (και πολιτικάντηδες)!

Σκεφτείτε, πώς λειτουργεί ο κόσμος γύρω μας με τα πτυχία, μεταπτυχιακά, καθηγητές πανεπιστημίου, αρεοπαγίτες κλπ.

Δεν μου αρέσει, αλλά ισχύει αυτό που λέμε: “Φάτο και ηρέμησε”!!! Με ενδιαφέρει λοιπόν, το ΓΚΟΛ!!!

Αυτές ήταν πολύ απλοϊκά οι σκέψεις μου και σας καλώ, προσκαλώ και παρακαλώ:  


ΨΗΦΙΣΤΕ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.