10 Φεβρουαρίου 2021

emvolio.gov.gr


Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, 

Εδώ  και καιρό περιμένω ανυπόμονα να διατεθεί το εμβόλιο κατά της COVID-19 στους ανεμβολίαστους ακόμη νέους της ηλικίας μου (ειρήσθω εν παρόδω ότι και τα δυο μου παιδιά έχουν ήδη εμβολιασθεί από τους πρώτους, ως απασχολούμενοι και εμπλεκόμενοι στον τομέα της υγείας, ο γιός στην Ελλάδα και η κόρη στην Αγγλία, 2 εβδομάδες αργότερα από το γιο).

Σήμερα άνοιξε η πλατφόρμα για την ηλικιακή μου κλάση και απόψε πρόλαβα κοντινές ημερομηνίες. Υπόψη ότι αυτή τη στιγμή για μας διατίθεται το εμβόλιο της AstraZeneca/Οξφόρδης και ότι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, η 2η δόση αυτού του εμβολίου πρέπει να γίνει σε διάστημα 3 μηνών. Όσα ραντεβού έχω υπόψη μου (επικοινώνησα με πολλούς ήδη), για τη 2η δόση, γίνονται  σε 2 μήνες και 20 μέρες περίπου, ώστε να αναπτύσσεται πλήρως η αποτελεσματικότητα του εμβολίου.

Τα δικά μου ραντεβού είναι στο ΚΥ της φιλόξενης Νάουσας, στις 18/2/21 και στις 7/5/21. Ήδη πήρα το SMS επιβεβαίωσης. Επειδή άργησα να κλείσω το ραντεβού, δεν μπορούσα να επιλέξω ημέρα και ώρα και έτσι "έπεσα" σε μεσημβρινές ώρες.

Αν μπείτε στο EMVOLIO.GOV.GR, και έχετε άυλη συνταγογράφηση, εύχομαι "γρήγορα και στα δικά σας". Αν δεν έχετε άυλη συνταγογράφηση, μπορείτε είτε να πάτε σε ΚΕΠ ή Φαρμακείο και να κλείσετε ραντεβού ή να ακολουθήσετε τις παλιότερες αναρτήσεις μας (ΕΔΩ👈) για το θέμα και να κάνετε τη δουλειά σας. 

Σε περίπτωση ανάγκης, μπορώ να σας δώσω κάποια τηλεφωνική υποστήριξη.

Με τις υγείες μας θα πούμε μετά, όταν έχουμε και τη μέτρηση αντισωμάτων. Άντε να τον φάμε το γάιδαρο 👨 .

Κων. Β. Κωνσταντάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.