15 Ιανουαρίου 2023

ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΕΑΑΣ 2023. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ ΜΟΣΧΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ υπ. αριθ. 1



ΜΟΣΧΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΑΞ/ΚΟΣ ε.α. {Γ}                                            

ΞΑΝΘΟΥ 69  ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ     

Τ.Κ. 132 31                                

ΤΗΛ. 6944288114 και 210 5029984

Email. αbc00@otenet.gr    

 

       Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα και Πειραιά. Καταγωγή  Μικρά Ασία από την ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΟ. Είμαι Απόστρατος  Αξ/κός της (Γ.Υ.Σ). Έχω πτυχίο στην Μηχανολογία, Τοπογραφία, Αγγλικά και στις Γραφικές Τέχνες.

       ΈΧΩ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΑΑΣ ΓΙΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ  ΤΟΥ ΔΣ  ΤΗΣ ΕΑΑΣ

       Ασχολήθηκα με την τέχνη της Ζωγραφικής,  της Γλυπτικής  και Αγιογραφίας, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ κλπ. χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα υλικά και τεχνοτροπίες. Το Μεγάλο Έργο μου επεκτείνεται και παίρνει  διάφορες  μορφές εκπλήσσοντας τον θεατή για το θάρρος  και την  ευρηματικότητα του καλλιτέχνη να απεικονίζει απλές καθημερινές στιγμές αξιοποιώντας κάθε φυσικό μέσο που παρέχει η φύση συνδέοντας με μοναδικά ευαίσθητο και ταυτόχρονα συναρπαστικό τρόπο άνθρωπο  και περιβάλλον. Έχω κάνει αυτό έκδοση και συμμετοχή σε 15 Βιβλία και στην Κυπριακή Φιλολογική πρωτοχρονιά, κλπ.

       Είμαι καταχωρημένος στην Εγκυκλοπαίδεια  WHO IS WHO στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, είναι Μέλος της UNESCO  ΕΛΛΑΔΟΣ TLEE και UNESCO ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ , είναι Ιδιαίτερα Ευαισθητοποιημένος για τα Κοινά και ιδιαιτέρα στον ΠΕΙΡΑΙΑ, είναι Πρόεδρος  σε πολλά Σωματεία και μέλος Συλλόγων, με πολλές Τιμητικές Διακρίσεις και Επαίνους πάνω από 500 και 19 Παγκόσμια Βραβεία μεταξύ αυτών και 4 ΑΡΙΣΤΕΙΑ στην Ζωγραφική, Γλυπτική, Πυρογραφία και Λογοτεχνία. 

       ΄Εργα μου βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές, Μουσεία Ελλάδος, Πολεμικό Μουσείο και Μουσεία του Εξωτερικού, και έχω κάνει πάνω από 500 εκθέσεις Ατομικές και Ομαδικές.

       Κύριοι συνάδελφοι ζητώ  την Ψήφο σας και την Εμπιστοσύνη σας προκειμένου να βοηθήσω με τις γνώσεις μου  την ΕΑΑΣ για να λύσουμε τα προβλήματα που έχουμε.

 

Σας ευχαριστώ πολύ εκ  των προτέρων

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΣ Ημαθίας:
Η παρούσα δημοσιεύεται στο πλαίσιο που αποφάσισε το ΤΣ του Παραρτήματος και δημοσιεύθηκε ΕΔΩ👈

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.