02 Φεβρουαρίου 2023

ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΕΑΑΣ 2023. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ ΕΑΑΣ, Λγου εα Γεωργίου Κιούση, υπ. αριθ. 1

 Βιογραφικό Λοχαγού (ΠΖ) ε.α. Γεώργιου Κιούση

 


-Γεννήθηκα το 1970 στην Αθήνα και κατάγομαι από τον Άγιο Γεώργιο Βοιωτίας.

-Αποστρατεύτηκα το 2013 με το βαθμό του Λοχαγού Πεζικού (ΣΜΥ 1989).                   

-Κατά τη διάρκεια της 26χρονης σταδιοδρομίας μου στον ΕΣ:

-Αποφοίτησα επιτυχώς από σχολεία ειδικών δυνάμεων-πεζικού, σε Ελλάδα και ΝΑΤΟ.

-Υπηρέτησα σε μάχιμες μονάδες και θέσεις στη νησιωτική και ηπειρωτική ελληνική μεθόριο, στην Κύπρο και σε επιχειρήσεις υποστήριξης ειρήνης στα Βαλκάνια και στο Αφγανιστάν.

-Μου απονεμήθηκαν ηθικές αμοιβές και τιμητικές διακρίσεις για την προσφορά μου στο έθνος και την πατρίδα.

*Είμαι απόφοιτος του τμήματος Κοινωνικής ανθρωπολογίας και ιστορίας του πανεπιστημίου Αιγαίου και παρακολούθησα το ΠΜΣ «διακυβέρνηση και δημόσιες πολιτικές» του πανεπιστημίου Πελοποννήσου .

*Είμαι Επίτιμο μέλος του συνδέσμου εφέδρων καταδρομέων νήσου Λέσβου.

*Δραστηριοποιούμαι στην εθελοντική οργάνωση "ΕΘΝΙΚΉ ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗ" ως επικεφαλής Διοικητικής Μερίμνης των ομάδων που επιχειρούν σε φυσικές καταστροφές.

*Από το 2017 είμαι υπεύθυνος εκπαίδευσης του διεθνούς οργανισμού DRCS που δραστηριοποιείται σε αντικείμενα τακτικής χρησιμοποίησης φορητού οπλισμού, ΑΤΕ και αυτοάμυνας σε χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

*Μιλάω πολύ καλά Αγγλικά και Γαλλικά και λίγα Ρωσικά.

*Είμαι παντρεμένος κι έχω δύο γιους:

-Ο μεγαλύτερος είναι απόφοιτος του τμήματος Γεωγραφίας του πανεπιστημίου Αιγαίου, υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία στην 35 ΜΚ, είναι πρωταθλητής δρόμων μεγάλων αποστάσεων και είναι στέλεχος της ΕΛ.ΑΣ με παράλληλη παρακολούθηση ΠΜΣ στο ΕΚΠΑ.

-Ο μικρότερος είναι απόφοιτος του Πανεπιστήμιου Κρήτης του τμήματος Φυσικής, υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία ως έφεδρος ανθυπολοχαγός στη 2α ΜΑΛ, είναι πρωταθλητής δρόμων μεγάλων αποστάσεων, παρακολουθεί ΠΜΣ αεροναυπηγικής  στην Ολλανδία και συμμετέχει στο πρόγραμμα αναβάθμισης του στρατιωτικού ελικοπτέρου ΝΗ-90 των ολλανδικών ενόπλων δυνάμεων.

*Στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι με την πολιτική-γεωπολιτική

https://www.linkedin.com/in/georgios-kiousis-0a469672/

https://www.facebook.com/warrantgeo


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΣ Ημαθίας:
Η παρούσα δημοσιεύεται στο πλαίσιο που αποφάσισε το ΤΣ του Παραρτήματος και δημοσιεύθηκε ΕΔΩ👈

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.